Adalah dimaklumkan bahawa bagi memberi penghormatan kepada Allahyarham Muhamad Aisyar Bin Shahrudin (sepupu kepada Pengantin lelaki) yang telah kembali ke Rahmatullah pada 20.2.2011 dan keluarga beliau, persemahan kita terpaksa dibatalkan. Mohon maaf kepada rakan-rakan yang telah bertungkus lumus membuat persiapan. Jika ada sebarang tuntutan kos sepanjang menghadiri rehearsals oleh ahli-ahli, sila berhubung dengan saya terus untuk dilunaskan.

3 thoughts on “Pembatalan Persembahan

  1. berat mata memandang, berat lagi bahu memikul.. redha dengan segala ketentuanNya..terima kasih juga memberi peluang kepada saya untuk menyertai persembahan yang di rancangkan..tetapi dgn izin Allah,kita harus akur membatalkannya utk menghormati pemergian Arwah Aishar. Al-Fatihah.

    Apa pun tiada masalah apa2 bagi saya berkenaan pembatalan ini, dapat juga menimba pengalaman dalam mengetahui pelbagai genre lagu. Bahan2 yang telah ada insyaAllah boleh di gunakan semula pada majlis2 sepertinya di masa akan datang. Jgn tuan director pula yg bersanding kali ke-2 selepas ini pula,nanti kurang sorang line up. hehe..

  2. Apa-apa pun dijemput semua datang makan nasik minyak GG. Dijamin kurang kolestrol

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *